ברקת מעריך: "במלחמה הבאה נותקף מכמה חזיתות; עלינו להיערך"

אסתי פלד 1 Comment on ברקת מעריך: "במלחמה הבאה נותקף מכמה חזיתות; עלינו להיערך"

חה"כ ניר ברקת מעריך בריאיון ל"מהדורה המרכזית" כי "במלחמה הבאה נותקף מכמה חזיתות. צריך להיערך לזה. אני מעריך שמה שראינו בשומר החומות יהיה רק דוגמית. אנחנו לא ערוכים לגל הבא. אם הממשלה הבאה תישען על מפלגות ערביות אנחנו נהיה בברוך רציני. אסור לנו להיות תלויים בהם"

צילום: פלאש90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בכיר הליכוד, חה"כ ניר ברקת שוחח הערב (שלישי) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית, והתייחס לבחירות הפנימיות במפלגה. "פריימריז זה תהליך בריא שמחייב אותנו לרדת שטח ולהציג סדר יום. לשמוע ולהיבחר. הפעם הפריימריז הם קריטיים במיוחד כי הם ישפיעו באופן ישיר על התוצאה בבחירות. תוצאה טובה בפריימריז תאפשר לנו להחזיר המדינה למסלול".

הוא נשאל על הניסיונות לדחוק אותו לשולי הרשימה: "יש עסקנים בליכוד שמנסים לדחוק אותי למטה, אבל הפגיעה הזו היא לא בי אלא ביכולת של נתניהו להקים ממשלה. כל מה שאנחנו צריכים זה שניים-שלושה מנדטים שלא הצביעו למחנה שלנו".

ביחס לשאלה מה דעתו על מועמדותו של גלעד שרון, אמר ברקת: "ההתנתקות הייתה טעות גדולה שאסור לחזור עליה, לכל אחד יש את התפיסה שלו. בפריימריז נראה מה הציבור יגיד על גלעד שרון. אני לא מחלק לו ציונים או המלצות".

לדבריו "לשמחתי הרבה סדר היום שאני מציע מדבר בדיוק לאותם שניים שלושה מנדטים של אנשי ימין שלא הצביעו ליכוד. אחרי הפריימריז אני אהיה ממוקד במצביעי ימינה ותקווה חדשה ואפילו כחול לבן. להחזיר אנשים הביתה".

ברקת תקף: "היום כולם מבינים שהממשלה הזו יצאה משליטה. היא לא מסוגלת להתמודד עם האתגרים הכלכליים. יש פגיעה קשה גם בזהות היהודית ואתגרים גדולים בביטחון האישי, למרות שהמבצע בעזה היה טוב".

הוא העריך ש"במלחמה הבאה נותקף מכמה חזיתות. צריך להיערך לזה. אני מעריך שמה שראינו בשומר החומות יהיה רק דוגמית. אנחנו לא ערוכים לגל הבא. אם הממשלה הבאה תישען על מפלגות ערביות אנחנו נהיה בברוך רציני. אסור לנו להיות תלויים בהם".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    זה ברור לי ועכשיו אומר זאת לכולכם ברקת [לא לשכות מדיר החרדים ומעורר מחלוקות בתוך החרדים ומגביר החילוניוית בתוך עיר הקודש ירושלים ]
    ברקת משלם הרבה הרבה כסף כדי שהשם שלו והתמונה שלו יופיעו ככה בכותרת עם כל השיעמום שיש בתוכה
    וכללית יש לציין שהוא איש מאד משעמם שתקוע עם הרבה כסף וחושב שיש למישהו מה לעשות עם איש כמוהו בציבוריות שלנו